Πως δουλεύουμε
Η επιτυχία ενός γάμου και μιας εκδήλωσης βασίζεται στην μεθοδικότητα και στην συνέπεια ενός επαγγελματία dj γάμου και εκδηλώσεων.
Εμείς στην YOUR DJS έχουμε φτιάξει ένα μικρό πλάνο για το πως οργανώνουμε την κάθε εκδήλωση με μερικά απλά βήματα.
Έτσι θα έχουμε πάντα το σωστό και επιθυμητό αποτέλεσμα.
Έρχεστε σε επικοινωνία μαζί μας τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά μέσω του site μας αλλά και μέσω των social media. Βάση των αναγκών σας και των πληροφοριών που έχουμε συλλέξει απο σας,ετοιμάζουμε και σας παρουσιάζουμε μια οικονομική προσφορά όπου σας αναλύουμε όλες τις υπηρεσίες με τις οποίες θα παρέχουμε καλύψουμε την γαμήλια εκδήλωσή σας. ΒΗΜΑ 1: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μας υποβάλετε κάποιες βασικές πληροφορίες για την γαμήλια εκδήλωση ή το πάρτυ που θα καλύψουμε μουσικά. (πχ. ημερομηνία,τόπος διεξαγωγής,αριθμός καλεσμένων κτλ)
Από την στιγμή που υπάρχει διαθέσιμη ημερομηνία μας δίνεται κάποιες επιπλέον λεπτομέρειες) Όλα αυτά τα καταγράφουμε για να μπορέσουμε να σας δώσουμε ιδέες και λύσεις για το δικό σας γαμήλιο πάρτυ ή την δική σας εκδήλωση,καθώς και μία οικονομική πρόταση.ΒΗΜΑ 2: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Αφού έχετε δει και μελετήσει την οικονομική μας πρόταση και συμφωνείτε,μπορούμε να προχωρήσουμε στην υπογραφή του συμφωνητικού. Έχοντας συμφωνήσει για όλες τις βασικές πληροφορίες την εκδήλωσης οργανώνουμε το ραντεβού για να συζητήσουμε το όλο μουσικό πλάνο της βραδιάς. Φυσικά μπορούν να γίνουν και περισσότερα απο ένα ραντεβού.Γίνονται όσα χρειαστούν για να νιώσετε εσείς άνετα και να βεβαιωθείτε ότι έχουμε καλύψει τα πάντα. Ή σε περιπτώσεις που θέλετε να προσθέσουμε ή να αλλάξουμε κάτι. Aφού έχουμε κάνει όλα τα προηγούμενα βήματα και αφού έχουμε προετοιμαστεί όπως τα έχουμε συμφωνήσει ερχόμαστε σε επικοινωνία μερικές μέρες πριν την εκδήλωση.ΒΗΜΑ 3: ΣΥΜΦΩΝΙΑ
Αυτό το συμφωνητικό γίνεται για να σας διασφαλίζει την σωστή και παροχή υπηρεσιών και όλων όσων έχουμε συμφωνήσει καθώς και την δέσμευση της ημερομηνίας.
Με την υπογραφή του συμφωνητικού αυτού θα σας ζητηθεί να καταθέσετε μία προκαταβολή (30%) για την επικύρωση της ημερομηνίας. ΒΗΜΑ 4: MEETING
Μαζί οργανώνουμε την ροή του προγράμματος βλέποντας βασικές λεπτομέρειες της βραδιάς.
Όπως τα βασικά τραγούδια, (εισόδου, τούρτας, πρώτου χορού, ανθοδέσμης) καθώς και για το υπόλοιπο πρόγραμμα. Με βάση το στυλ και το ύφος που θα θέλατε. Και στην συνέχεια τι τραγούδια και είδη μουσικής θέλετε να παιχτούν και όλα αυτά που θέλετε να μην παιχτούν.ΒΗΜΑ 5: LAST CHECK
Κάνουμε μία γρήγορη ανασκόπηση του μουσικού προγράμματος καθώς και οτιδήποτε άλλου θα σας παρέχουμε για να επιβεβαιώσουμε ότι δεν έχει γίνει κάποια αλλαγή.
Όλα έτοιμα στημένα και ελεγμένα. Με το τέλος της εκδήλωσης χαλαρώνουμε όλοι μαζί μετά απο ένα ξέφρενο και επιτυχημένο πάρτυ :) ΒΗΜΑ 6: THIS IS THE DAY
Ο dj στη θέση του πανέτοιμος, o εξοπλισμός "ετοιμοπόλεμος".
Απολαύστε εσείς και οι καλεσμένοι σας μια μοναδική εκδήλωση ένα μοναδικό πάρτυ όπως το έχετε ονειρευτεί!!ΒΗΜΑ 7: THIS IS THE HAPPY END
Εμείς μαζεύουμε και αποχαιρετούμε τελευταίοι τον χώρο την εκδήλωσης.